czwartek, 25 lipca 2013

Everyone sometimes have to change..

Okej,więc tak,chciałabym zmienić tematykę bloga,nie tylko lalki i fotografia  ale też moje życie i moje inne pasje jak Simsy,rysowanie,moda..Podobało by się wam to ?
Zmienię również wygląd bloga,usunę wszystkie wpisy i dodam różne gadżety,wytłumaczy mi ktoś jak dodać blogloving ?
Zmiany pokażą się już w poniedziałek,od jutra (25.07) bloguję bloga tylko dla mnie   w poniedziałek już odblokuję bloga.

Jakieś zdjęcie..
                                                     

2 komentarze:

  1. Więc tak, logujesz się na bloglovinie, tam gdzie masz to serduszko kilkasz ,,bloglovin button". Wybierasz jakiś przycisk, klikasz ,,Get this icon", pokazuje Ci się This code is created for (i w moim przypadku) My little world with dolls i klikasz ,,add widget". przenosi Cie na inną strone, możesz wybrać tytuł jaki chcesz mić nad ikonką, potem klikasz ,,dodaj widżet", przenosi Cie na układ Twojego bloga, możesz zmienić położenie gadżetu, potem klikasz zapisz rozmieszczenie i tyle :)
    mam nadzieję, że pomogłam :D

    OdpowiedzUsuń

Hej,miło by było gdybyś wyrażał/a swoje zdanie w sposób kulturalny.Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.